Beata Grybska
Beata Grybska
24 maja 2017
Aleksandra Kisły
Aleksandra Kisły
26 czerwca 2017
 

Dziś podjęłam intuicyjną decyzję o zakończeniu postu.

Żeby nikogo nie wprowadzać w błąd – jak widzisz ja zdjęciach spadek wagi jest znaczący ale to wynik 3,5 miesięcznego zdrowego odżywiania wg zaleceń dr Dąbrowskiej, dopiero teraz przeprowadziłam 7 dniowy post, na którym uciekły kolejne 3kg.

7 dni – naprawde niesamowitych dni – wiem ze do postow bede wracac co kilka miesiecy jako procesow oczyszczajacych, wzmacniajacych oraz rowniez wspomagajacych moja walke z nadprogramowymi kilogeamami.

Jak widac na zalaczonym obrazku udalo mi sie juz conieco osiagnac zmiana stylu zycia – a raczej powrotem do takiego jaki towarzyszyl mi od dziecka – czyli zdrowa zbilansowana dieta i aktywnosc fizyczna.

Zaniedbalam to na kilka lat czego efektem bylo upasienie sie jak swinka Malwinka 🍕🍔🍟 od lutego podjelam walke o siebie – do czego zachecam was szystkich – do zdrowego stylu zycia.

Do dobrej diety do sportu i do traktowania swojego ciala z szacunkiem – ono sie odwdzieczy.

Co mi dał post?

  • niesamowita energie- bylam jak na jakuchs dopalaczach 😍
  • oczyscilam organizm z zalegajacych zlogow i odrobiny nadprogeamowej wagi
  • odstresowalam sie- mam troje dzieci i sporo na glowie- lajf is lajf- i nie zawsze jest rozowo- post spowodowal we mnie wiecej dystansu, pogidy ducha, usmuechu i zdecydowanie mnuej nerwow 😈
  • swietnie sypialam
  • spadek przez 7 dni – 3,1 kg (dzis rano bylo jeszcze 2,5 😅)

Minusów zero.

Dzis przebieglam 12 km z przyczepka rowerowa i moimi chlopakami po gorkach – jestem w swietnej kondycji mimo takiego deficytu kalorycznego. Jednakowoz… Lekko oklapka mi dupa- a pompuje ja od kilku muesiecy wiec- nu nu nu nu- nie bedziemy dalej zjadac moich ciezko wypracowanych miesieni 😅

Co tu ja jeszcze chcialam ach tak – planuje kolejny post 7 lub 14 dniowy (jestem nastawiona na sluchanie organizmu) za ok 2- 3 miesiace i chce przeprowadzac te posty kilka razy w roku – choc nie te 42dniowe raczej.

No i tyle ode mnie 😁 widzimy się znowu za 2-3 miesiące.

Wszystkim poszczacym zycze powodzenia oraz tego by post byl poczatkuem lub kontynuacja zdrowego stylu zycia i bycia – a nie jednorazowa, chwilowa moda na zrzucenie kiligramow 😍 trzymajcie sie cieplo dziewczyny i chlopaki

 

Dziś podjęłam intuicyjną decyzję o zakończeniu postu.

Żeby nikogo nie wprowadzać w błąd – jak widzisz ja zdjęciach spadek wagi jest znaczący ale to wynik 3,5 miesięcznego zdrowego odżywiania wg zaleceń dr Dąbrowskiej, dopiero teraz przeprowadziłam 7 dniowy post, na którym uciekły kolejne 3kg.

7 dni – naprawde niesamowitych dni – wiem ze do postow bede wracac co kilka miesiecy jako procesow oczyszczajacych, wzmacniajacych oraz rowniez wspomagajacych moja walke z nadprogramowymi kilogeamami.

Jak widac na zalaczonym obrazku udalo mi sie juz conieco osiagnac zmiana stylu zycia – a raczej powrotem do takiego jaki towarzyszyl mi od dziecka – czyli zdrowa zbilansowana dieta i aktywnosc fizyczna.

Zaniedbalam to na kilka lat czego efektem bylo upasienie sie jak swinka Malwinka 🍕🍔🍟 od lutego podjelam walke o siebie – do czego zachecam was szystkich – do zdrowego stylu zycia.

Do dobrej diety do sportu i do traktowania swojego ciala z szacunkiem – ono sie odwdzieczy.

Co mi dał post?

  • niesamowita energie- bylam jak na jakuchs dopalaczach 😍
  • oczyscilam organizm z zalegajacych zlogow i odrobiny nadprogeamowej wagi
  • odstresowalam sie- mam troje dzieci i sporo na glowie- lajf is lajf- i nie zawsze jest rozowo- post spowodowal we mnie wiecej dystansu, pogidy ducha, usmuechu i zdecydowanie mnuej nerwow 😈
  • swietnie sypialam
  • spadek przez 7 dni – 3,1 kg (dzis rano bylo jeszcze 2,5 😅)

Minusów zero.

Dzis przebieglam 12 km z przyczepka rowerowa i moimi chlopakami po gorkach – jestem w swietnej kondycji mimo takiego deficytu kalorycznego. Jednakowoz… Lekko oklapka mi dupa- a pompuje ja od kilku muesiecy wiec- nu nu nu nu- nie bedziemy dalej zjadac moich ciezko wypracowanych miesieni 😅

Co tu ja jeszcze chcialam ach tak – planuje kolejny post 7 lub 14 dniowy (jestem nastawiona na sluchanie organizmu) za ok 2- 3 miesiace i chce przeprowadzac te posty kilka razy w roku – choc nie te 42dniowe raczej.

No i tyle ode mnie 😁 widzimy się znowu za 2-3 miesiące.

Wszystkim poszczacym zycze powodzenia oraz tego by post byl poczatkuem lub kontynuacja zdrowego stylu zycia i bycia – a nie jednorazowa, chwilowa moda na zrzucenie kiligramow 😍 trzymajcie sie cieplo dziewczyny i chlopaki

21 kwietnia 2017

Anna Popławska

Ołłł jeee  Dziś udało mi się dotrzeć do mety, jupi 42/42 Post podjęłam w związku ze swoimi dolegliwościami typu nadżerki żołądka, przewlekłe zapalenia żołądka, wzdęcia, migreny, nadwaga, czasami puchnięcie nóg. Do postu przygotowywałam się od stycznia 2017- stwierdziłam, że z Nowym Rokiem zrobię ze sobą porządek! Zaczęłam od zrobienia testów […]
28 kwietnia 2017

Lucy Lesiak

Witam Was Kochani  Jestem po pierwszym poście, który robiłam rok temu o tej samej porze  chorowalam na niedoczynność tarczycy, brak miesiaczki 3 lata, ciągle zmeczona, silna depresja, grzybica stop i paznokci, waga 115kg, ogólnie zasyfiony organizm  Wyniki po pierwszym poście: – 32kg, miesiaczka wrocila depresji brak zostala niestety jeszcze namiastka grzybicy […]
3 kwietnia 2017

Patrycja Kokoszyńska

16,5 kg w dół
25 lutego 2017

Sylwia Olszewska

42 dni 😀 koniecccc dzięki wsparciu Marta Wałamaniuk-Dragun <3 i Wam. Z tych dobrych 14 kg mniej ,zniknął guzek z pod skóry, włosy nie przetłuszczają się skóra gładziutka bez wągrów i wyprysków,odkryłam że warzywa są pyszne np. taka pietruszka jest słodka jak miód <3 nie chce mi się wychodzić z […]
11 lipca 2017

Agnieszka Paczkowska

Pojawiła się prośba o dodanie zdjęcia z przemianą to i ja się pochwalę. Pierwsze zdjęcie przed pierwszym postem (103) drugie po poście + wychodzeniu, następnie dieta niskokaloryczna no i oczywiście aktywność fizyczna(73)  Teraz jestem 8 dni na swoim drugim w życiu poście  Wierzcie mi że można i warto. Mimo ograniczeń […]
24 kwietnia 2017

Kasia Sz

Witam. Post zakończyłam w same Świeta. 42/42/1  i jestem teraz na wychodzeniu z diety. Waga wyjściowa 63,5 – teraz 55 kg Krótkie podsumowanie Samopoczucie super Lepszy sen Zeszły opuchnięcia na całym ciele Cera lepsza Celullit zmniejszony do zera Oczyszczone zatoki. Były tez gorsze dni. Bóle głowy, mdłości, Senność , zimno, […]
26 czerwca 2017
Aleksandra Kisły

Aleksandra Kisły

Tak po krótce… Post 21 dni . Przygotowania do postu Ok 1,5 miesiąca! Waga z 91kg na 73kg – 18kg (ok 3 miesiące) Ustąpiły bóle kręgosłupa Cera nie do poznania Wróciły siły witalne Wyniki krwi książkowe Rozmiar 46 zamieniony na 40 Jesli ktoś ma jeszcze wątpliwości ze mozna ze sie […]
8 kwietnia 2017

Joanna Krawczyk

Witajcie  Za mną koniec pierwszego postu. Obecnie jestem 2 dzień na wychodzeniu. Moje świadectwo Post zaczęłam, bo miałam wiele wykrytych chorób oraz wyglądałam jak widać na załączonym obrazku – bez komentarza. Robiłam badania przed postem, za jakieś 3 tygodnie zrobię kontrolne i napiszę czy się poprawiły  Post zaczęłam od 4 dni […]
11 maja 2017

Wojciech Galac

43 dzień postu – czas podsumować Przed postem 92,7kg obecnie 78kg glukoza przed 125 obecnie 85 badanie krwi wedlug lekarza wzorcowe cisnienie przed 151/109 obecnie 119/79 To dzięki wam dotrwałem i będę trwał. To jest moje świadectwo, że post w 100 procentach działa a ja jestem przykładem. Zero „grzechów” w postaci […]
8 sierpnia 2017
Najlepsze kiszone ogórki

Najlepsze kiszone ogórki

Kiszonki dobre na wszystko + przepis na kiszone ogórki Kuchnia japońska, chińska, europejska – każda jest inna, a jednak wszystkie mają coś wspólnego. Tym wspólnym punktem są kiszonki, które w każdej kuchni przygotowywane są nieco inaczej. Tradycja przygotowywania kiszonek sięga tysięcy lat wstecz. To właśnie kiszonkom zawdzięczamy wiele korzyści zdrowotnych, […]
27 marca 2017
Post Breussa – podstawowe przepisy

Post Breussa – podstawowe przepisy

Post Breussa – podstawowe przepisy Do przeprowadzenia kuracji należy zaopatrzyć się w ekologicznie uprawiane warzywa oraz zioła. Codziennie należy z nich wykonać poniższe napoje: Herbata Szałwiowa Przyrządzana jest z następujących ziół: Salvia officinalis (szałwia lekarska) Hypericum perforatum (dziurawiec zwyczajny) Mentha piperita (mięta pieprzowa) Melissa officinalis (melisa lekarska) Sposób parzenia: 1-2 […]
22 kwietnia 2017
Pokrzywa na bolesne miesiączki

Pokrzywa na bolesne miesiączki

Pokrzywa na bolesne miesiączki Jakie są przyczyny bolesnych miesiączek? A więc zacznijmy od początku, czyli od przyczyn bolesnej menstruacji. Zwykle przyczyny takiego stanu rzeczy należy upatrywać w genetyce lub gospodarce hormonalnej. Jednakże bolesne miesiączkowanie może być również spowodowane stresem, stosowaniem pigułek antykoncepcyjnych, problemami z pożyciem płciowym, niewłaściwą dietą, bogatą w […]
Moje konto