Beata Grybska
Beata Grybska
24 maja 2017
Aleksandra Kisły
Aleksandra Kisły
26 czerwca 2017
 

Dziś podjęłam intuicyjną decyzję o zakończeniu postu.

Żeby nikogo nie wprowadzać w błąd – jak widzisz ja zdjęciach spadek wagi jest znaczący ale to wynik 3,5 miesięcznego zdrowego odżywiania wg zaleceń dr Dąbrowskiej, dopiero teraz przeprowadziłam 7 dniowy post, na którym uciekły kolejne 3kg.

7 dni – naprawde niesamowitych dni – wiem ze do postow bede wracac co kilka miesiecy jako procesow oczyszczajacych, wzmacniajacych oraz rowniez wspomagajacych moja walke z nadprogramowymi kilogeamami.

Jak widac na zalaczonym obrazku udalo mi sie juz conieco osiagnac zmiana stylu zycia – a raczej powrotem do takiego jaki towarzyszyl mi od dziecka – czyli zdrowa zbilansowana dieta i aktywnosc fizyczna.

Zaniedbalam to na kilka lat czego efektem bylo upasienie sie jak swinka Malwinka 🍕🍔🍟 od lutego podjelam walke o siebie – do czego zachecam was szystkich – do zdrowego stylu zycia.

Do dobrej diety do sportu i do traktowania swojego ciala z szacunkiem – ono sie odwdzieczy.

Co mi dał post?

  • niesamowita energie- bylam jak na jakuchs dopalaczach 😍
  • oczyscilam organizm z zalegajacych zlogow i odrobiny nadprogeamowej wagi
  • odstresowalam sie- mam troje dzieci i sporo na glowie- lajf is lajf- i nie zawsze jest rozowo- post spowodowal we mnie wiecej dystansu, pogidy ducha, usmuechu i zdecydowanie mnuej nerwow 😈
  • swietnie sypialam
  • spadek przez 7 dni – 3,1 kg (dzis rano bylo jeszcze 2,5 😅)

Minusów zero.

Dzis przebieglam 12 km z przyczepka rowerowa i moimi chlopakami po gorkach – jestem w swietnej kondycji mimo takiego deficytu kalorycznego. Jednakowoz… Lekko oklapka mi dupa- a pompuje ja od kilku muesiecy wiec- nu nu nu nu- nie bedziemy dalej zjadac moich ciezko wypracowanych miesieni 😅

Co tu ja jeszcze chcialam ach tak – planuje kolejny post 7 lub 14 dniowy (jestem nastawiona na sluchanie organizmu) za ok 2- 3 miesiace i chce przeprowadzac te posty kilka razy w roku – choc nie te 42dniowe raczej.

No i tyle ode mnie 😁 widzimy się znowu za 2-3 miesiące.

Wszystkim poszczacym zycze powodzenia oraz tego by post byl poczatkuem lub kontynuacja zdrowego stylu zycia i bycia – a nie jednorazowa, chwilowa moda na zrzucenie kiligramow 😍 trzymajcie sie cieplo dziewczyny i chlopaki

 

Dziś podjęłam intuicyjną decyzję o zakończeniu postu.

Żeby nikogo nie wprowadzać w błąd – jak widzisz ja zdjęciach spadek wagi jest znaczący ale to wynik 3,5 miesięcznego zdrowego odżywiania wg zaleceń dr Dąbrowskiej, dopiero teraz przeprowadziłam 7 dniowy post, na którym uciekły kolejne 3kg.

7 dni – naprawde niesamowitych dni – wiem ze do postow bede wracac co kilka miesiecy jako procesow oczyszczajacych, wzmacniajacych oraz rowniez wspomagajacych moja walke z nadprogramowymi kilogeamami.

Jak widac na zalaczonym obrazku udalo mi sie juz conieco osiagnac zmiana stylu zycia – a raczej powrotem do takiego jaki towarzyszyl mi od dziecka – czyli zdrowa zbilansowana dieta i aktywnosc fizyczna.

Zaniedbalam to na kilka lat czego efektem bylo upasienie sie jak swinka Malwinka 🍕🍔🍟 od lutego podjelam walke o siebie – do czego zachecam was szystkich – do zdrowego stylu zycia.

Do dobrej diety do sportu i do traktowania swojego ciala z szacunkiem – ono sie odwdzieczy.

Co mi dał post?

  • niesamowita energie- bylam jak na jakuchs dopalaczach 😍
  • oczyscilam organizm z zalegajacych zlogow i odrobiny nadprogeamowej wagi
  • odstresowalam sie- mam troje dzieci i sporo na glowie- lajf is lajf- i nie zawsze jest rozowo- post spowodowal we mnie wiecej dystansu, pogidy ducha, usmuechu i zdecydowanie mnuej nerwow 😈
  • swietnie sypialam
  • spadek przez 7 dni – 3,1 kg (dzis rano bylo jeszcze 2,5 😅)

Minusów zero.

Dzis przebieglam 12 km z przyczepka rowerowa i moimi chlopakami po gorkach – jestem w swietnej kondycji mimo takiego deficytu kalorycznego. Jednakowoz… Lekko oklapka mi dupa- a pompuje ja od kilku muesiecy wiec- nu nu nu nu- nie bedziemy dalej zjadac moich ciezko wypracowanych miesieni 😅

Co tu ja jeszcze chcialam ach tak – planuje kolejny post 7 lub 14 dniowy (jestem nastawiona na sluchanie organizmu) za ok 2- 3 miesiace i chce przeprowadzac te posty kilka razy w roku – choc nie te 42dniowe raczej.

No i tyle ode mnie 😁 widzimy się znowu za 2-3 miesiące.

Wszystkim poszczacym zycze powodzenia oraz tego by post byl poczatkuem lub kontynuacja zdrowego stylu zycia i bycia – a nie jednorazowa, chwilowa moda na zrzucenie kiligramow 😍 trzymajcie sie cieplo dziewczyny i chlopaki

24 maja 2017
Beata Grybska

Beata Grybska

42 dni postu i 42 dni wychodzenia  Kocham warzywa bo dają moc!
12 kwietnia 2017
Agnes WU

Agnes WU

Było ciężko ale było warto! To już jest koniec postu rozpoczętego 1 marca – 42/42/1 a może raczej 41/41/1 bo dziś ostatniego dnia zjadłam ziemniaki i marchewkę z groszkiem po córce. Niemniej jednak dumna jestem, że wytrwałam 41 dni bez żadnych grzeszkòw. Ciasta urodzinowe współpracowników (pracuję w dużej firmie) zawsze […]
6 kwietnia 2017
Agnieszka Gołąbek

Agnieszka Gołąbek

Hej kobitki  w końcu się odważyłam  moja mała przemiana. Czuję się wyśmienicie  nie żałuję, że spróbowałam i niedługo zaczynam post po raz drugi 
11 lipca 2017

Agnieszka Paczkowska

Pojawiła się prośba o dodanie zdjęcia z przemianą to i ja się pochwalę. Pierwsze zdjęcie przed pierwszym postem (103) drugie po poście + wychodzeniu, następnie dieta niskokaloryczna no i oczywiście aktywność fizyczna(73)  Teraz jestem 8 dni na swoim drugim w życiu poście  Wierzcie mi że można i warto. Mimo ograniczeń […]
17 marca 2017

Katerina Lalicka-Sourla

6 dzień wychodzenia u mnie! Właściwie jem i gotuję wciąż to samo co na poście tylko dodałam oliwę, oliwki, fasolę, gruszki pomarańcze, mandarynki i kiwi. Czuję się jak młody Bóg! Wciąż nie mogę w to uwierzyć, że udało mi się przetrwać 2 posty (30 i 42)! Nigdy już nie chcę […]
7 kwietnia 2017

Marta Klonowska

35/35 ! Byłam nastawiona na 42 dni postu ale zdecydowałam, że dziś kończę mój post owocowo-warzywny, aby bezpiecznie z niego wyjść przed Świętami. Obawiałam się swojej słabości…, ale zrozumiałam w końcu, że wiele osiągnęłam… i po prostu wiem, co dla mojego ciała będzie racjonalne – nie ciągnę się na siłę do […]
11 kwietnia 2017

Ania Szymańska

A więc stało się… 42 dni przeleciały nawet nie wiem kiedy  Była to piękna przygoda – trzecia zresztą – i zdecydowanie najłatwiejsza  Pragnę podziękować za wsparcie osobom, które są w grupie tylko się nie ujawniają ( Kasia , Monia, Magda )  dziewczyny, Wy tez jesteście Wielkie i Wspaniałe!!!  Post zrobiłam ze […]
4 marca 2017

Piter Royalski

No to poszło. Dotrwałem, wypościłem się na amen. 290 Lbs – 131.5 kg 244 Lbs – 110.5 kg Size 42 – 38 Czterdzieści dwa haha Bez grzeszków bez trudności. Przypomniałem sobie samego siebie z przed 25 lat. Nauczyłem się od nowa jak żyć w zgodzie z własnym ciałem i umysłem, […]
14 kwietnia 2017

Klaudia Otorowska

Nie wierze, że dotrwałam Zaczęłam post dlatego, ze prowadziłam bardzo nieregularny tryb życia, spałam po 4h, jadłam w nocy, nie jadalam śniadań, imprezowalam. Przez to się roztylam. Ale czułam się tez zle przez to fatalnie odżywianie się. Post rozpoczęłam z dnia na dzień. Z dnia na dzień przestałam palić. Obyło […]
5 kwietnia 2017
Autofagia

Autofagia – Nobel 2016 z medycyny

Autofagia – głodówka, komórki i samozjadanie Autofagia jest procesem katabolicznym, który polega na trawieniu obumarłych komórek lub ich niesprawnych części. W niektórych sytuacjach ten proces może pomóc w przeżyciu komórek, ponieważ dzięki niemu uzyskują one potrzebną do przetrwania energię. Yoshinori Ōsumi otrzymał nagrodę Nobla z dziedziny medycyny za odkrycie mechanizmów […]
24 marca 2017
Dieta warzywno-owocowa dr Dąbrowskiej

Dieta dr Dąbrowskiej pytania i odpowiedzi

Z wielu źródeł docierają do nas pytania i wątpliwości na temat diety warzywno-owocowej.  Dziś przedstawiamy najczęściej zadawane pytania, na które wspólnie staraliśmy się odpowiedzieć.   1. Wszyscy dookoła mówią mi, że dieta warzywno-owocowa może być szkodliwa. Czy na pewno nic mi się nie stanie? Najważniejszym czynnikiem determinującym stosowanie tej diety […]
6 kwietnia 2017
Niepłodność

Niepłodność – alternatywne metody leczenia

Niepłodność – alternatywne metody leczenia Niepłodność! Chyba każdy z nas posiada w swojej rodzinie lub gronie znajomych parę, która boryka się z tym problemem. Osobiście znam mnóstwo takich osób i wiem, jaki to dla nich dramat. Dlatego dzielę się z nimi zdobytą wiedzą i wszystkich gorąco zachęcam do tego samego. […]
Moje konto